Er is veel kennis te vinden over merken en merkontwikkeling. Ik wil zoveel mogelijk vragen over merkontwikkeling op deze pagina beantwoorden.
-
Doet een Merkessentie er toe?
Het hart van jouw merk. De Merkessentie maakt je merk succesvol, levend, relevant, herkenbaar, maar bovenal: het maakt jouw merk een betekenisvol merk. Maar, doet een Merkessentie er toe?
-
Je brein, je gedrag en het merk
Merken maken bewust gebruik van ons geautomatiseerd gedrag. Maar, hoe wordt mijn gedag beïnvloed en heb ik hier controle over?
-
Een merk is iets voor grote ondernemingen
Merkontwikkeling is belangrijker voor kleine en grote ondernemingen. Maar heeft het wel effect? Daar kom je snel achter als je verder leest!
-
Zet koers naar een impactvolle Merkvisie
Veel over gehoort: missie, visie… Heb ik er als ondernemer wat aan? En hoe ga ik mee aan de slag? Ik leg het je graag uit.
-
Verschil tussen merk en logo
Is er verschil tussen een ‘merk’ en een ‘logo’? Er is veel verwarring over. Je zou kunnen denken ‘Who cares?!’… Maar ik leg je uit wat het verschil is en of het inderdaad wat uitmaakt.
-
Merk overbodig of nodig?
Een merk klinkt als iets complex, iets voor grote multinationals, iets ongrijpbaars. Dus, is het allemaal niet een beetje overdreven? Ik leg het uit ›