-
Je merk met AI naar succes of naar de haaien?
We worden dagelijks overspoeld door nieuwe digitale hulpjes. Maar, helpt AI jouw merk succesvol maken, of helpt het je merk naar de haaien?
-
Herken je dit? Jouw merk voelt niet meer als ‘jij’.
Elke ondernemer loopt er een keer tegenaan: het gevoel dat merk niet meer klopt bij wat je doet of aanbiedt. Tijd om je op weg te helpen met Branding.
-
Zo maak je een merk sterk
Een sterk merk, wie wil dat nou niet? Maar, hoe ontwikkel je een sterk merk? En, als je al een merk hebt, hoe verterk je het dan? Op deze en andere vragen probeer ik een eenvoudig antwoord te geven.
-
Zo krijgt je merk meer aandacht van de doelgroep
Zichtbaarheid is één van de essenties voor een succesvol merk. Maar vaak vergeten we dat een goed merk meer nodig heeft dan alleen een logo.
-
Zo blijft je merk up-to-date met Brand Management
Brand Management zorgt voor de consistente inzet van jouw Merkidentiteit. Maar, wat is Brand Management en welke rol speelt het voor startups en scale-ups? Met enkele concrete voorbeelden leg ik het graag uit.
-
Zo wordt je merk aantrekkelijker met Brand Equity
Brand Equity (Merkwaarde) is de waarde van het merk bepaald door enkele factoren. Ik leg het uit met een concreet voorbeeld zodat jij de Brand Equity van jouw merk kunt toetsen.
-
Doet een Merkessentie er toe?
Het hart van jouw merk. De Merkessentie maakt je merk succesvol, levend, relevant, herkenbaar, maar bovenal: het maakt jouw merk een betekenisvol merk. Maar, doet een Merkessentie er toe?
-
Een merk is iets voor grote ondernemingen
Merkontwikkeling is belangrijker voor kleine en grote ondernemingen. Maar heeft het wel effect? Daar kom je snel achter als je verder leest!
-
Zet koers naar een impactvolle Merkvisie
Veel over gehoort: missie, visie… Heb ik er als ondernemer wat aan? En hoe ga ik mee aan de slag? Ik leg het je graag uit.
-
Wat is het verschil tussen merk en logo?
Is er verschil tussen een ‘merk’ en een ‘logo’? Er is veel verwarring over. Je zou kunnen denken ‘Who cares?!’… Maar ik leg je uit wat het verschil is en of het inderdaad wat uitmaakt.
-
Merk overbodig of nodig?
Een merk klinkt als iets complex, iets voor grote multinationals, iets ongrijpbaars. Dus, is het allemaal niet een beetje overdreven? Ik leg het uit ›