Route: ThuishavenHoe & WatMerk Identiteit WorkshopMerk Visualisatie

De Module


Je bent geïnteresseerd in de module Merk Visualisatie. Hiermee maken een begin aan de visuele herkening van jouw Merk Identiteit. Samen stellen we een programma samen dat bij jouw merk past. Daarna krijg je een offerte toegestuurd.

Deze module bestaat uit 2 praktijkgerichte sessies van 2 uur. Daarna wordt de huisstijl en het logo voor jou ontworpen in het Visueel Ontwerp. In de sessies besteden we aandacht aan:

› Sessie Merk Gevoel

Net als de inrichting van je huis, de kleuren in een schilderij of de melodie van muziek, beschrijven we de sfeer waarin we het merk gaan visualiseren.

› Sessie Merk Stijl

Het resultaat van de Sessie Merk Gevoel gaan we specificeren in een eigen herkenbare stijl. Het wordt de basis voor het Visuele Ontwerp van jouw merk.


+ Visueel Ontwerp

Na bovenstaande sessies, zet ik alle ontwikkelde elementen om naar een digitaal ontwerp. Dit bevat o.a. een logo, vorm elementen en een kleurschema. Bij de presentatie is nog ruimte voor 2 revisies.

Stijlgids

In de stijlgids, ook wel ‘huisstijlgids’ genoemd, staat beschreven hoe de visuele stijl toegepast moet worden. Met o.a. een gebruiksaanwijzing voor het logo, vaste vormelementen tot kleurcodes voor drukwerk en beeldscherm.

Resultaat

Met het resultaat kan je merk stevig de markt in. Je hebt nu alle tools om media en middelen consistent inzetten. Een houvast voor een herkenbare communicatie.

Doorlooptijd

Per traject verschilt het hoe lang we samen nodig hebben om tot een goed eindresultaat te komen. Maar in de meeste gevallen spreken we af om elke week tot twee weken bij elkaar te komen. Na de afronding van de laatste sessie zal ik alle data verzamelen en verwerken in de Stijlgids. Meestal is die na een week of twee opgeleverd. In totaal kun je dus rekening houden met een doorlooptijd van 6 weken.

Zo maken we een goede start

Het is van belang dat je Merk Essentie al uitgewerkt is of dat je een vergelijkbaar traject hebt afgerond. Voor de Merk Visualisatie is het van belang dat je de volgende elementen al hebt onderzocht en uitgewerkt:

  • Visie en Missie
  • Doelgroep specificatie
  • Persona uitgewerkt
  • Merk Verhaal

Aanvragen

Laat je gegevens achter en ik neem snel contact met je op.

Ik wil je vragen in ieder geval de velden met een sterretje (*) in te vullen. Dan kan ik mij goed voorbereiden op onze eerste kennismaking. Alvast bedankt.








    Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en Google. De volgende Privacy Policy en Service voorwaarden zijn van toepassing. [zichtbaar maken in css met class puurmerk-form-caption]

    Wil je meer uit je merk halen? Maak dan gebruik van het brede media- en communicatienetwerk van Studio Anders. Puur Merk sluit naadloos aan bij de content creatie en conceptontwikkeling van Studio Anders.

    Puur Merk is een dienst van

    Studio Anders Creatieve Media & Communicatie