Route: ThuishavenHoe & WatMerk Identiteit Workshop

Samen de juiste koers bepalen, daar gaan we voor. Daarvoor heb ik de Merk Identiteit Workshop voor je klaar staan. Deze bestaat uit twee, ook los te volgen, Merk Modules. Wil jij, in de regio Arnhem-Nijmegen en ver daarbuiten, met jouw merk aan de slag? Kijk dan welke oplossing het beste bij jouw merk past.

Workshop

Merk
Identiteit

De twee merk modules in één complete workshop.

De modules
Merk Essentie + Merk Visualisatie
in 6 sessies van ongeveer 2 uur.

Dé complete workshop waar alles in zit: van visie tot missie, van doelgroep tot visuele herkenbaarheid. Inclusief ontwerp van het logo en de huisstijl.

Module 1

Merk
Essentie

De blauwdruk voor je merk, scherp beschreven om te herinneren.

4 Praktijkgerichte sessies van ongeveer 2 uur.

We onderzoeken je visie, stellen je missie vast, geven een gezicht aan jouw doelgroep en stellen merkvoorwaarden op.

Module 2

Merk
Visualisatie

De basis voor de zichtbaarheid, herkenbaar voor doelgroep en markt.

2 Praktijkgerichte sessies van ongeveer 2 uur,
inclusief ontwerp van logo en huisstijl.

We ontwikkelen samen de sfeer en stijl van je merk op basis van de Merk Essentie. Daarna ontwerp ik het logo en de huisstijl.

Laten we kennis maken

Jouw merk is jouw verhaal, en ik wil je helpen dat verhaal te vertellen. Maar, eerst even kennis maken. Dan bespreken we wat jij nodig hebt en wat ik je kan bieden. Daarna gooien we de trossen los.

Tot snel,

Carlo Bongers | Puur Merk Ontwerper

Heb je een snelle vraag? Dan mag je mij ook een WhatsApp bericht sturen:

Laat een bericht achter

Ik wil je vragen in ieder geval de velden met een sterretje (*) in te vullen. Dan kan ik mij goed voorbereiden op onze eerste kennismaking. Alvast bedankt.







    Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en Google. De volgende Privacy Policy en Service voorwaarden zijn van toepassing. [zichtbaar maken in css met class puurmerk-form-caption]

    Wat betekent het allemaal?

    Veel thermen komen misschien bekend voor, andere zijn wellicht onduidelijk. Begrijpelijk, daarom hier een overzicht met uitleg.

    Visie

    Ook wel ‘de stip op de horizon’ genoemd of het grotere doel van je merk. Als je dit weet, is er focus voor de lange termijn.

    Merkwaarde

    De waarde waar jij voor staat en die herkend en omarmd wordt door jouw doelgroep.

    Missie

    De manier waarop je jouw einddoel (visie) wil bereiken. De missie kun je gaandeweg aanscherpen of aanpassen.

    Merkbelofte

    De merkbelofte helpt bij het vaststellen van het merkverhaal, maar zeker jouw service level.

    Merkverhaal

    Het merkverhaal is makkelijk te onthouden en vaak inspirerend of motiverend voor de doelgroep.

    Doelgroep

    Dit is de groep mensen die zich aangetrokken voelen door factoren zoals imago, belofte, service en visie.

    Persona

    Dit zijn fictieve personen die de doelgroep beschrijven. Het is een sterk middel bij je communicatie- en marketingstrategie.

    Merknaam

    De merknaam dient als auditieve en visuele herkenning naar de doelgroep en markt. Soms herkenbaar als bijvoorbeeld familienaam, soms een afkorting of samenvoeging van woorden.

    Merkgids

    Een gebruikersgids waar alles over je merk te vinden is. Zeer behulpzaam bij communicatie, marketing en promotie.

    Visuele Identiteit

    Dit zijn alle middelen die ervoor zorgen dat het merk herkenbaar is. Denk aan logo, de vormgeving van drukwerk of website. Maar ook teksten en audio.

    Een logo is het sterke visuele kenmerk. Het vertelt, vaak abstracte, het verhaal van het merk en is snel herkenbaar.

    Stijlgids

    Hierin wordt de visuele identiteit opgenomen. Derden kunnen zo, binnen de gestelde regels, middelen ontwikkelen.

    Wil je meer uit je merk halen? Maak dan gebruik van het brede media- en communicatienetwerk van Studio Anders. Puur Merk sluit naadloos aan bij de content creatie en conceptontwikkeling van Studio Anders.

    Puur Merk is een dienst van

    Studio Anders Creatieve Media & Communicatie